اليسا - أسعد واحده

كلمات الاغنية

الفرحة اللي انا فيها دي كلها ترجع ليك
وأنا جنبك راضيه ومرتاحه لكل مافيك
سبت انا كل الدنيا عشانك .. وهشاركك حضنك ومكانك 
وبقولك ياحبيبي حياتي انا ملك اديك
الفرحة اللي انا فيها دي كلها ترجع ليك
وأنا جنبك راضيه ومرتاحه لكل مافيك
سبت انا كل الدنيا عشانك .. وهشاركك حضنك ومكانك
وبقولك ياحبيبي حياتي انا ملك اديك
مين زينا يا حبيبي الليلة .. قولي في مين
انا حاسه من كتر الشوق .. اننا رايحين على دنية حب هتجمعنا
والكون كله مش هيسعنا .. وهعيش اسعد واحده انا وانتا سنين وسنين
ياه على الفرحة دي اللي انا فيها .. يوم من الدنيا دي ولياليها
وحياتي اللي بحلم بيها عشقانه حبيبي
ياه على الفرحة دي اللي انا فيها .. يوم من الدنيا دي ولياليها
وحياتي اللي بحلم بيها عشقانه حبيبي
ايه تاني في حياتي ناقصني .. طول منتا في حضني وانتا لامسني
ايه تاني في حياتي ناقصني .. طول منتا في حضني وانتا لامسني
من كل العيون تحرسني .. انا ملكك حبيبي
الفرحة اللي انا فيها دي كلها ترجع ليك
وأنا جنبك راضيه ومرتاحه لكل مافيك

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ياريتني ماكنت حبيتك .. شيرين