عمرو دياب وماله

كلمات الاغنيه


و ماله لو ليلة تهنا بعيد و سبنا كل الناس
انا يا حبيبي حاسس بحب جديد
ماليني ده الاحساس
و انا هنا جنبي أغلي الناس
انا جنبي أحلى الناس
حبيبي ليلة تعالا ننسى فيها اللي راح
تعالا جوة حضني وارتاح دي ليلة تسوي كل الحياة
ومالي غيرك ولولا حبك هعيش لمين
حبيبي جاية اجمل سنين وكل مدي تحلي الحياة
حبيبي المس ايدية عشان اصدق اللي انا فيه
ياما كان نفسي اقابلك بقالي زمان
خلاص وحلم ليه
مانا هنا جنبي أغلي الناس
انا جنبي أحلى الناس
حبيبي ليلة تعالا ننسى فيها اللي راح
تعالا جوة حضني وارتاح دي ليلة تسوي كل الحياة
ومالي غيرك ولولا حبك هعيش لمين
حبيبي جاية اجمل سنين وكل مدي تحلي الحياة
حبيبي ليلة تعالا ننسى فيها اللي راح
تعالا جوة حضني وارتاح دي ليلة تسوي كل الحياة
ومالي غيرك ولولا حبك هعيش لمين
حبيبي جاية اجمل سنين وكل مدي تحلي الحياة

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ياريتني ماكنت حبيتك .. شيرين