Amr Moustafa - Bartah Ma'ak / عمرو مصطفى - برتاح معاك

صوره
كلمات الاغنية

برتاح معاك انا كل حاجه تغيرت فيا بهوك

ده انا لولا لمسك بين أيديا هأقول ملاك

وانت أيديك فى أيديا قولى اسيبها ليه

يا حبيبي قولي اغلى من الاحساس ده ايه

ايه اغلى منك تاني هأتمناه



برتاح معاك انا كل حاجه تغيرت فيا بهوك

ده انا لولا لمسك بين أيديا هأقول ملاك

وانت أيديك فى أيديا قولى اسيبها ليه

يا حبيبي قولي اغلى من الاحساس ده ايه

ايه اغلى منك تاني هأتمناه



برتاح معاك 

ودي احلى حاجه بحسها وانا بين أيديك

اهو ده اللي بيطمني ويقربني ليك

وانت ايديك في ايديا قولي اسيبها ليه

يا حبيبي قولي اغلى من الاحساس ده ايه

ايه اغلى منك تانى هتمناه



برتاح معاك 

ودي احلى حاجه بحسها وانا بين أيديك

اهو ده اللي بيطمني ويقربني ليك

وانت ايديك في ايديا قولي اسيبها ليه

يا حبيبي قولي اغلى من الاحساس ده ايه

ايه اغلى منك تانى هتمناه

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ياريتني ماكنت حبيتك .. شيرين