Mohamed Hamaki mn de2ty 2012 محمد حماقي من ضيقتي

كلمات اغنيه من ضيقتى

مستنى اللحظه اللى هاقول فيها خلاص انا فوقت
كتر التفكير كان فادنى فى ايه غير انى تعبت
سواء كده او كده كله بيتنسى بالوقت
فى الدنيا انا شوفت بعينى اللى ماشفهوش ولا حد 
كان فى اسئله جوايا لا ليها جواب ولا رد
من ضمنها ليه مبقاش فى حد بيحب بجد
بيا ومن غير هتمشى فرحت انا ولا بكيت
مين فاكر ليا ان انا ضحيت و كتير اديت
والله انا منسى خلاص زي مانا حبيت و نست
بيا ومن غير هتمشى فرحت انا ولا بكيت
مين فاكر ليا ان انا ضحيت و كتير اديت
والله انا منسى خلاص زي مانا حبيت و نست
مضحكتش يوم على نفسى و قولت كلام مش فيا
ولا يوم فكرت اتمنى فى حاجات اصلها مش ليا
من وجهة نظرى الدنيا دى فعلا جايه عليا
مشكلتى انى انا عايش بس ده مش زمنى و وقتى
و فى قلبى حاجات تعبانى و همى كبير فوق طقتى
و سامحنى يا رب كلامى احساس من ضقتى
بيا ومن غير هتمشى فرحت انا ولا بكيت
مين فاكر ليا ان انا ضحيت و كتير اديت
والله انا منسى خلاص زي مانا حبيت و نست
بيا ومن غير هتمشى فرحت انا ولا بكيت
مين فاكر ليا ان انا ضحيت و كتير اديت 

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ياريتني ماكنت حبيتك .. شيرين