سوما ماقدرش اقول

كلمات الاغنية


مقدرش اقول احساسى كان لعبه فـايديك 
عشان احساسى هو اللى كان هيموت عليك 
مقدرش اقول احساسى كان لعبه فـايديك 
عشان احساسى هو اللى كان هيموت عليك 
مقدرتش اشوف احلامى قصادى و ملمسهاش 
وقلبى كان هيضيع لو سابك سيبته عااش 
وقبل ما امشى احب اقولك مش هنسااااك 
ولا عمرى هنسى الدنيا اللى انا عشتها وياااك 
وقبل ما امشى احب اقولك مش هنسااااك 
ولا عمرى هنسى الدنيا اللى انا عشتها وياااك 
وان كنت مقدرتش حبى مش هجرح فييك 
حبيتك حب محدش حبه لحد مفييش 
وبرغم الحب اللى انا حبيته محبتنيش 
حبيتك حب محدش حبه لحد مفييش 
وبرغم الحب اللى انا حبيته محبتنيش 
كان قلبى عارف ان في حد فحياتك 
بس غصب عنه داب و اتشد ليييك 
مقدرتش اشوف احلامى قصادى و ملمسهاش 
وقلبى كان هيضيع لو سابك سيبته عااش 
وقبل ما امشى احب اقولك مش هنسااااك 
ولا عمرى هنسى الدنيا اللى انا عشتها وياااك 
وان كنت مقدرتش حبى مش هجرح فييك

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ياريتني ماكنت حبيتك .. شيرين